Original title:
Marketingová komunikace projektu Mixiew
Translated title:
Marketing communication of Mixiew.com
Authors:
Lískovec, Lukáš ; Stříteský, Václav (advisor) ; Tkáč, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářské práce se na základě provedených analýz zaměřuje na vyhodnocení dosavadní marketingové komunikace projektu Mixiew.com a jejím cílem je navrhnout doporučení pro další orientaci komunikačních aktivit. Obsahem práce je nejprve zaměření se na teoretické základy marketingové komunikace s použitím odborné literatury. Tyto informace budou následně aplikovány k analýze dosavadních komunikačních aktivit projektu Mixiew.com za rok 2016 a 2017. Následně z této analýzy budou navrhnuta doporučení pro zefektivnění komunikační strategie, která bude správně komunikovat produkt projektu Mixiew.com vůči relevantnímu publiku.This bachelor thesis focuses on the evaluation of the current marketing communication of Mixiew.com based on analyses and aims to propose recommendations for further orientation of communication activities. The content of the thesis is first to focus on the theoretical basis of marketing communication using professional literature. This information is then applied to the analysis of Mixiew.com's current communications activities for 2016 and 2017. Subsequently, this analysis will propose recommendations for streamlining a communication strategy that will properly communicate Mixiew.com's product to the relevant audience.
Keywords:
communication audit; Communication in the sports sector; communication mix; communication strategy; Mixiew.com; komunikace ve sportovním odvětví; komunikační audit; komunikační mix; komunikační strategie; Mixiew.com
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/70334