Název:
Implementace CRM do malé firmy
Překlad názvu:
Implementation of Customer Relationship Management into a small business
Autoři:
Malý, Vojtěch ; Bína, Vladislav (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce v teoretické části vysvětluje fenomén nazývaný Consumer relationship management (CRM), diskutuje jeho jednotlivé komponenty, podstatu a předpoklady pro úspěšnou implementaci do podniku. V části praktické se nadále věnuje implementaci CRM do konkrétní malé firmy XYZ, která působí na území České republiky. Ve spojitosti s implementací CRM se práce dále věnuje optimalizaci procesů v této firmě, které se týkají vyřizování objednávek. Třetí hlavní oblastí praktické části je analýza historických dat s návrhem možného využití do budoucnosti.Thesis describes the phenomenon of Consumer relationship management (CRM) in theoretical part. Furthermore author discusses each component and principles of successful implementation into a small business. In the practical part, author suggests an implementation into specific Czech company, which wants to keep it's anonymity. Alongside the implementation of CRM, the thesis concerns an optimalization of processes in this company, regarding e-shop orders. Another area of practical part is the analysis of company's historical data and it's usage in the future.
Klíčová slova:
CRM; implementace; Intouch; strategie; vztah; zákazník; CRM; customer; implementation; Intouch; relationship; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70294