Název: Konzumerismus jako součást americké propagandy během studené války
Překlad názvu: Consumerism as part of U.S. propaganda during the Cold War
Autoři: Gajdácsová, Jana ; Kozák, Kryštof (vedoucí práce) ; Calda, Miloš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 50. léta; Americká národní výstava; Eisenhower; Informační agentura Spojených států amerických; konzumerismus; propaganda; Spojené státy americké; studená válka; veletrhy; 1950s; American National Exhibition; Cold War; consumerism; Eisenhower; propaganda; trade fairs; United States Information Agency; United States of America

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/87355

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358750


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet