Název: Vliv zobrazení personifikace ve výukových materiálech na retenci naučených znalostí
Překlad názvu: The influence of personification representation in learning materials on retention of learned knowledge
Autoři: Stárková, Tereza ; Lukavský, Jiří (vedoucí práce) ; Morávková Krejčová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emoční design; multimediální učení; personifikace; pozitivní afekt; emotional design; multimedia learning; personification; positive affect

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86933

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358216


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet