Original title: Průzkum spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR
Authors: Korolovič, Tomáš ; Plášková, Alena (advisor) ; Franče, Václav (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Teoretická část popisuje význam orientace na zákazníky a monitorování zákaznické spokojenosti. Vysvětluje rozdíl mezi spokojeností a loajalitou zákazníků a představuje nejobvyklejší metody monitorování spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje analýzu dotazníkového průzkumu spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR a poskytuje doporučení mobilním operátorům za účelem zlepšování spokojenosti jejich zákazníků.
Keywords: loajalita zákazníků; metody monitorování spokojenosti zákazníků; orientace na zákazníky; spokojenost zákazníků

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6567

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3582


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share