Original title:
Průzkum spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR
Authors:
Korolovič, Tomáš ; Plášková, Alena (advisor) ; Franče, Václav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Teoretická část popisuje význam orientace na zákazníky a monitorování zákaznické spokojenosti. Vysvětluje rozdíl mezi spokojeností a loajalitou zákazníků a představuje nejobvyklejší metody monitorování spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje analýzu dotazníkového průzkumu spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR a poskytuje doporučení mobilním operátorům za účelem zlepšování spokojenosti jejich zákazníků.
Keywords:
loajalita zákazníků; metody monitorování spokojenosti zákazníků; orientace na zákazníky; spokojenost zákazníků
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6567