Název:
Průzkum spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR
Autoři:
Korolovič, Tomáš ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Franče, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Teoretická část popisuje význam orientace na zákazníky a monitorování zákaznické spokojenosti. Vysvětluje rozdíl mezi spokojeností a loajalitou zákazníků a představuje nejobvyklejší metody monitorování spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje analýzu dotazníkového průzkumu spokojenosti zákazníků s telekomunikačními službami na trhu v ČR a poskytuje doporučení mobilním operátorům za účelem zlepšování spokojenosti jejich zákazníků.
Klíčová slova:
loajalita zákazníků; metody monitorování spokojenosti zákazníků; orientace na zákazníky; spokojenost zákazníků
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6567