Název:
Produktová reklama 70. - 80. let v Československu a její návrat
Překlad názvu:
Product Advertisement in Czechoslovakia in 70s - 80s and its comeback
Autoři:
Vomelová, Petra ; Vošahlíková, Pavla (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce Produktová reklama 70. 80. let v Československu a její návrat je najít odpověď na otáz co stojí úspěšným návratem produktů z , respektive produktů prodávaných v původním " " rámci kampaně RETRO Týden potravinového řetězce Lidl. Jedná se pouze o nostalgii a příjemné vzpomínky spojené s ými výrobky, nebo existují i jiné důvody, které činí toto zboží atraktivním? Odpovědi autorka práce hledá prostřednictvím sémiotické analýzy třiceti potravinových obalů tuzemských produktů přičemž porovnává patnáct produktů současných patnácti " " stejných produktů které jsou řetězci Lidl Odpovědi přináší také dotazníkové šetření přihlédnutí k historickým prostředí, ve kterém Zatímco současné obaly se snaží upoutat odlišit daný produkt od konkurenčních výrobků prostřednictvím nápaditého výrazných velké množství informací , kterých je na trhu nepřeberné množství, výrobky z víceméně neměly a jejich obaly byly velmi specifické- the market through the campaign RETRO Týden comparing fifteen "retro" packages that were sold during socialistic era fifteen "present" s'
Klíčová slova:
nostalgie; obal; obalový design; Reklama; reklama 70. a 80. let; retro; retromarketing; socialistická reklama; advertisement; advertisement in the 70s and 80s; nostalgia; packaging; packaging design; retromarketing; socialistic advertisement; vintage