Original title:
Produktová reklama 70. - 80. let v Československu a její návrat
Translated title:
Product Advertisement in Czechoslovakia in 70s - 80s and its comeback
Authors:
Vomelová, Petra ; Vošahlíková, Pavla (advisor) ; Cebe, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce Produktová reklama 70. 80. let v Československu a její návrat je najít odpověď na otáz co stojí úspěšným návratem produktů z , respektive produktů prodávaných v původním " " rámci kampaně RETRO Týden potravinového řetězce Lidl. Jedná se pouze o nostalgii a příjemné vzpomínky spojené s ými výrobky, nebo existují i jiné důvody, které činí toto zboží atraktivním? Odpovědi autorka práce hledá prostřednictvím sémiotické analýzy třiceti potravinových obalů tuzemských produktů přičemž porovnává patnáct produktů současných patnácti " " stejných produktů které jsou řetězci Lidl Odpovědi přináší také dotazníkové šetření přihlédnutí k historickým prostředí, ve kterém Zatímco současné obaly se snaží upoutat odlišit daný produkt od konkurenčních výrobků prostřednictvím nápaditého výrazných velké množství informací , kterých je na trhu nepřeberné množství, výrobky z víceméně neměly a jejich obaly byly velmi specifické- the market through the campaign RETRO Týden comparing fifteen "retro" packages that were sold during socialistic era fifteen "present" s'
Keywords:
advertisement; advertisement in the 70s and 80s; nostalgia; packaging; packaging design; retromarketing; socialistic advertisement; vintage; nostalgie; obal; obalový design; Reklama; reklama 70. a 80. let; retro; retromarketing; socialistická reklama
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86669