Název: Vliv marketingové komunikace na fenomén hipster
Překlad názvu: The influence of marketing communication on the hipster phenomenon
Autoři: Žertová, Kateřina ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hipster; kapitalismus; mainstream; marketing; masová kultura; nadspotřební společnost; spotřeba; subkultura; capitalism; consumption; hipster; hyperconsumerist society; mainstream; marketing; mass culture; subculture

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86269

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357550


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet