Original title:
Komunikační strategie neziskové organizace Loono, z.s.
Translated title:
Communications Strategy of Nonprofit Organisation Loono, z.s.
Authors:
Albrechtová, Věra ; Koudelková, Petra (advisor) ; Rosenfeldová, Jana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
Bakalářská práce na Komunikační strategie neziskové organizace Loono představuje českou organizaci, jejíž misí je motivovat lidi, aby se o své tělo včas. V úvodní části práce je nastíněna činností předsta ně každý měsíc a Žiješ srdcem, které mají za úkol vzdělávat zejména kardiovaskulárních onemocnění. Následně se práce zaměřuje analýzu komunikační strategie a komunikačního mixu organizace. Součástí těchto kapitol je určení pozice Loono na plynou možná doporučení do velký dů komunikačních nástrojů, které organizace využívá ke své propagaci. Poslední oddíl bakalářské práce je věnován vlastnímu výzkumu, do kterého je zahrnuto dotazníkové šetření a sdělení. Ty mají za podpořenou znalost organizace v řadách veřejnosti, dále detailněji Loono skrze sociální sítě a zaměřit na tradičních
Keywords:
#boobsballs; #youlivebyheart; communication strategy; content analysis; Loono; marketing communication; nonprofit organization; questionnaire; #prsakoule; #zijessrdcem; dotazník; komunikační strategie; Loono; marketingová komunikace; nezisková organizace; obsahová analýza
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86156