Název: Kefírer jako marketingový fenomén
Překlad názvu: Kefíref as marfketing fenomen
Autoři: Sudíková, Tereza ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Adolf Hitler; humor; jazyková kreativita; Kefírer; marketing; marketingová komunikace; provokace; strategie; značka; Adolf Hitler; brand; humour; Kefírer; language creativity; marketing; marketing communications; provocation; strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86152

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357434


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet