Název: Demokratizace luxusního módního zboží
Překlad názvu: Democratization of fashion luxury goods
Autoři: Meinerová, Kateřina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: Bakalářská práce popisuje fenomén demokratizace luxusního zboží. Jejím cílem je pojmenovat a vysvětlit faktory, které tento jev zapříčiňují a zároveň usiluje o porovnání těchto teoretických poznatků se skutečným postojem veřejnosti vůči luxusním módním značkám. První část práce přibližuje teoretické a historické ukotvení luxusního módního zboží, což je nezbytné pro následné pochopení jeho demokratizace. Ovšem už v ží se věnuje značná část práce prvním náznakům Druhá část práce popisuje proč dochází k zboží a vysvětluje co ji způsobuje. Tato část se zároveň věnuje novému Pro třetí, část práce, je stěže který zkoumá vnímání luxusního módního zboží v myslích spotřebitelů.
Klíčová slova: demokratizace luxusu; globalizace; konglomeráty; Luxus; masové módní et zce; móda; st ední t ída; conglomerates; democratization of luxury; fashion; globalization; Luxury; mass market fashion brands; middle class

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86148

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357430


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet