Original title:
Demokratizace luxusního módního zboží
Translated title:
Democratization of fashion luxury goods
Authors:
Meinerová, Kateřina ; Koudelková, Petra (advisor) ; Hejlová, Denisa (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
Bakalářská práce popisuje fenomén demokratizace luxusního zboží. Jejím cílem je pojmenovat a vysvětlit faktory, které tento jev zapříčiňují a zároveň usiluje o porovnání těchto teoretických poznatků se skutečným postojem veřejnosti vůči luxusním módním značkám. První část práce přibližuje teoretické a historické ukotvení luxusního módního zboží, což je nezbytné pro následné pochopení jeho demokratizace. Ovšem už v ží se věnuje značná část práce prvním náznakům Druhá část práce popisuje proč dochází k zboží a vysvětluje co ji způsobuje. Tato část se zároveň věnuje novému Pro třetí, část práce, je stěže který zkoumá vnímání luxusního módního zboží v myslích spotřebitelů.
Keywords:
conglomerates; democratization of luxury; fashion; globalization; Luxury; mass market fashion brands; middle class; demokratizace luxusu; globalizace; konglomeráty; Luxus; masové módní et zce; móda; st ední t ída
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86148