Original title: Demokratizace luxusního módního zboží
Translated title: Democratization of fashion luxury goods
Authors: Meinerová, Kateřina ; Koudelková, Petra (advisor) ; Hejlová, Denisa (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: Bakalářská práce popisuje fenomén demokratizace luxusního zboží. Jejím cílem je pojmenovat a vysvětlit faktory, které tento jev zapříčiňují a zároveň usiluje o porovnání těchto teoretických poznatků se skutečným postojem veřejnosti vůči luxusním módním značkám. První část práce přibližuje teoretické a historické ukotvení luxusního módního zboží, což je nezbytné pro následné pochopení jeho demokratizace. Ovšem už v ží se věnuje značná část práce prvním náznakům Druhá část práce popisuje proč dochází k zboží a vysvětluje co ji způsobuje. Tato část se zároveň věnuje novému Pro třetí, část práce, je stěže který zkoumá vnímání luxusního módního zboží v myslích spotřebitelů.
Keywords: conglomerates; democratization of luxury; fashion; globalization; Luxury; mass market fashion brands; middle class; demokratizace luxusu; globalizace; konglomeráty; Luxus; masové módní et zce; móda; st ední t ída

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86148

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357430


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-07-21, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share