Název:
Demokratizace luxusního módního zboží
Překlad názvu:
Democratization of fashion luxury goods
Autoři:
Meinerová, Kateřina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: Bakalářská práce popisuje fenomén demokratizace luxusního zboží. Jejím cílem je pojmenovat a vysvětlit faktory, které tento jev zapříčiňují a zároveň usiluje o porovnání těchto teoretických poznatků se skutečným postojem veřejnosti vůči luxusním módním značkám. První část práce přibližuje teoretické a historické ukotvení luxusního módního zboží, což je nezbytné pro následné pochopení jeho demokratizace. Ovšem už v ží se věnuje značná část práce prvním náznakům Druhá část práce popisuje proč dochází k zboží a vysvětluje co ji způsobuje. Tato část se zároveň věnuje novému Pro třetí, část práce, je stěže který zkoumá vnímání luxusního módního zboží v myslích spotřebitelů.
Klíčová slova:
demokratizace luxusu; globalizace; konglomeráty; Luxus; masové módní et zce; móda; st ední t ída; conglomerates; democratization of luxury; fashion; globalization; Luxury; mass market fashion brands; middle class