Název:
Deskriptivní analýza marketingové komunikace módního domu Burberry
Překlad názvu:
Description of Burberry marketing communication
Autoři:
Kulesová, Kateřina ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: Hlavním tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace módního domu Burberry. Cílem práce je analyzovat jednotlivé komunikační kanály a jejich specifika, která značku odlišují od ostatních. V teoretické části se autorka zabývá módním marketingem a představením značky, včetně historického pozadí, marketingového mixu a SWOT analýzy. V praktické části pak autorka analyzuje offline a online komunikační aktivity. V této části se věnuje přístupu značky například k store marketingu, eventům nebo sociálním sítím. Součástí práce je také stručné porovnání facebookového profilu značky Burberry a na trhu obdobně postavené značky
Klíčová slova:
Burberry; digitální komunikace; fashion marketing; komunikace luxusních značek; marketingová komunikace; Burberry; digital communication; fashion marketing; luxury brand communication; marketing communication