Original title:
Deskriptivní analýza marketingové komunikace módního domu Burberry
Translated title:
Description of Burberry marketing communication
Authors:
Kulesová, Kateřina ; Maxa, Martin (advisor) ; Hejlová, Denisa (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace módního domu Burberry. Cílem práce je analyzovat jednotlivé komunikační kanály a jejich specifika, která značku odlišují od ostatních. V teoretické části se autorka zabývá módním marketingem a představením značky, včetně historického pozadí, marketingového mixu a SWOT analýzy. V praktické části pak autorka analyzuje offline a online komunikační aktivity. V této části se věnuje přístupu značky například k store marketingu, eventům nebo sociálním sítím. Součástí práce je také stručné porovnání facebookového profilu značky Burberry a na trhu obdobně postavené značky
Keywords:
Burberry; digital communication; fashion marketing; luxury brand communication; marketing communication; Burberry; digitální komunikace; fashion marketing; komunikace luxusních značek; marketingová komunikace
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86146