Název: Trendy v interkulturním marketingu: Vnímání kaváren Starbucks ve Francii a v České republice
Překlad názvu: Trends in Intercultural Marketing: The Reception of Starbucks in France and Czechia
Autoři: Tučková, Kateřina ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86069

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357351


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet