Název: Politický marketing a osobní branding: případová studie Dominik Feri a Matěj Hollan v online prostředí
Překlad názvu: Political marketing and Perosnal Branding in the Online Public Sphere: A case Study of Dominik Feri and Matěj Hollan
Autoři: Dostálová, Veronika ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dominik Feri; Facebook; Matěj Hollan; osobní branding; politický marketing; sociální sítě; značka v politickém prostředí; brand in political segment; Dominik Feri; Facebook; Matěj Hollan; personal branding; political marketing; social networks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86062

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357344


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet