Název: Aplikace behaviorální psychologie v marketingu se zaměřením na cenové stimuly
Překlad názvu: Aplication of behavioral psychology in marketing focusing price stimuli
Autoři: Ptáčková, Marta ; Hofmannová, Jitka (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: behaviorismus; behaviorální ekonomie; ceny; neuroekonomie; nákupní rozhodnutí; somatické markery; teorie prospektu; behavioral economics; behaviorism; prices; prospect theory; shopping decision making; somatic markers

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86041

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357323


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet