Original title: Marketing neziskových organizací
Authors: Špaňhelová, Radka ; Kadeřábková, Jaroslava (advisor) ; Trhlínová Khendriche, Zuzana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingem nestátních neziskových organizací. Teoretická část obsahuje nastínění situace NNO v ČR, analyzuje marketingové nástroje a poukazuje na význam jejich využívání organizacemi neziskového sektoru. Praktická část je věnována komunikační strategii konkrétního občanského sdružení.
Keywords: komunikace; marketing; Nestátní neziskové organizace; strategie

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6458

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3544


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share