Název:
Marketing uplatňovaný vůči zdravotnickým organizacím
Překlad názvu:
Marketing Activities Aimed at Medical organizations
Autoři:
Sičáková, Renata ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Rivola, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o marketingových aktivitách vyvíjených ze strany farmaceutických firem vůči zdravotnickým organizacím. V první části práce je teoreticky pojednáno o marketingu se zaměřením na farmaceutický trh. Vzhledem ke zvláštnostem trhu je zmíněna legislativní a etická otázka marketingové komunikace vůči zdravotníkům. Druhá část práce se věnuje marketingovému modelu jedné ze společností působících na trhu estetické medicíny. Část kontroly marketingových aktivit firmy zahrnuje výzkum hodnocení servisu klienty a spokojenosti zaměstnanců. Práce sleduje otázku klíčové role přímého, osobního prodeje na farmaceutickém trhu.This thesis is about marketing activities aimed at medical organizations from site of pharmaceutical companies. In the first part of thesis, there is theoretically discussed marketing of the pharmaceutical market. Because of specifics of this market, legal and ethical questions of marketing communication with healthcare providers are mentioned. Second part of thesis is attended to marketing model of company acting on the field of aesthetic medicine. Same part covers researches of customer's evaluation of marketing activities and of level of employee's satisfaction. Thesis argues about key role of direct sales in the field of pharmaceutical market.