Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing uplatňovaný vůči zdravotnickým organizacím
Sičáková, Renata ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Rivola, Pavel (oponent)
Práce pojednává o marketingových aktivitách vyvíjených ze strany farmaceutických firem vůči zdravotnickým organizacím. V první části práce je teoreticky pojednáno o marketingu se zaměřením na farmaceutický trh. Vzhledem ke zvláštnostem trhu je zmíněna legislativní a etická otázka marketingové komunikace vůči zdravotníkům. Druhá část práce se věnuje marketingovému modelu jedné ze společností působících na trhu estetické medicíny. Část kontroly marketingových aktivit firmy zahrnuje výzkum hodnocení servisu klienty a spokojenosti zaměstnanců. Práce sleduje otázku klíčové role přímého, osobního prodeje na farmaceutickém trhu.
Adaptace marketingové strategie společnosti Datura, s.r.o.
Duchan, Marek ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Sičáková, Renata (oponent)
Cílem této diplomové práce byla inovace marketingové a komunikační strategie společnosti Datura, s.r.o. V teoretické části práce byly popsány základní analýzy trhu, na kterém společnost působí. Dalším bodem teoretické části byl popis marketingového a komunikačního mixu. V praktické části byly provedeny analýzy trhu a společnosti, včetně analýzy marketingového a komunikačního mixu společnosti. V závěru práce byly jednotlivé poznatky syntetizovány a zhodnoceny. Na jejich základě pak byla společnosti navržena inovace marketingové a komunikační strategie společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.