Original title: Význam komerčních komunikací v České televizi pro televizní trh v ČR
Authors: Švandová, Barbora ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Obsah diplomové práce je zaměřen na analýzu českého televizního trhu a význam komerčních komunikací v České televizi pro tento trh. Dále jsou v práci popsány konkrétní trhy reklamy, inzerce a trh divácký s důrazem na jednotlivé subjekty, které na trzích vystupují. Práce zmiňuje i zavedení úplné digitalizace a s ní spojený budoucí vývoj.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6431

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3532


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share