Název:
Aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016
Překlad názvu:
Application of the theory Service-Profit Chain on the example of sport event Gigathlon Czech Republic 2016
Autoři:
Svárovský, Vojtěch ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je aplikace teorie Service-Profit Chain na příkladu sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016. Dílčím úkolem je zhodnotit interní a externí prostředí závodu Gigathlon Czech Republic a na základě analýzy získaných dat stanovit návrhy a doporučení na jejich zlepšení, které budou předány organizátorům závodu. Metody: Za použití teorie Service-Profit Chain a jejích jednotlivých částí je analyzována sportovní akce Gigathlon Czech Republic 2016. Data o interním prostředí akce jsou získána pomocí metody polostrukturovaného rozhovoru s hlavními organizátory akce. K analýze externího prostředí je využito online dotazníkového šetření distribuovaného mezi účastníky závodu. Tyto metody jsou doplněny ještě zúčastněným pozorováním v průběhu konání samotné sportovní akce. Výsledky: Po aplikaci teorie Service-Profit Chain nelze v rámci příkladu závodu Gigathlon Czech Republic 2016 zcela potvrdit všechny předpokládané vztahy mezi jednotlivými částmi řetězce. Přesto, že interní prostředí a služby zcela neodpovídají představám zaměstnanců, jsou zaměstnanci ve svém zaměstnání vcelku spokojeni a odvádí svou práci dobře. Na organizaci závodu se chtějí nadále podílet, shodují se...Title: Application of the theory Service-Profit Chain on the example of sport event Gigathlon Czech Republic 2016 Objectives: The main objective of this thesis is application of the theory Service-Profit Chain on the example of sport event Gigathlon Czech Republic 2016. Another partial task is to evaluate the internal and external environment of the race Gigathlon Czech Republic and on the basis of data analysis to determine the suggestions and recommendations for improvement that will be passed to race organizers. Methods: Using the theory of Service-Profit Chain and its individual parts, the sport event Gigathlon Czech Republic 2016 is analyzed. Data concerning internal environment of the event are obtained using methods of semi-structured interview with the main event organizers. To analyse the external environment is used the online questionnaire distributed among the participants of the race. These methods are supplemented by own participant observation during the sport event. Results: After application of the theory of Service-Profit Chain on the example of Gigathlon Czech Republic in 2016 it is not possible to fully confirm all the supposed relationship between different parts of the chain. Despite the fact that the internal environment and services do not completely correspond to the ideas...
Klíčová slova:
externí prostředí; Gigathlon; interní prostředí; loajalita; růst; Service-Profit-Chain; spokojenost; sportovní akce; sportovní služba; zisk; external environment; Gigathlon Czech Republic; growth; internal environment; loyalty; profit; satisfaction; Service-Profit-Chain; sport events; sport service