Název:
Marketingový audit veřejné knihovny v Táboře
Překlad názvu:
Marketing audit of public library in Tábor
Autoři:
Turecká, Libuše ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Římanová, Radka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] a klíčová slova Bakalářská práce přináší marketingový audit veřejné knihovny v Táboře. Jedná se o první marketingový audit Městské knihovny Tábor. Bakalářská práce obsahuje úvodní informace o knihovně, SWOT analýzu, analýzu poskytovaných služeb, zákazníků, nepřímé konkurence a potencionálních partnerů pro kooperaci. V závěru je uveden návrh marketingové strategie a výstupy z uvedených informací a zjištění. Bakalářská práce má 76 016 znaků, což je 42 normostran. Klíčová slova: marketing, marketingový audit, SWOT, Městská knihovna Táborand keywords The bachelor thesis deals with marketing audit of the Public Library in Tabor. It is the first marketing audit of the Public Library in Tabor. The bachelor thesis includes introductory information about the library, SWOT analysis, analysis of public services, customers, indirect competition and potentional partners for cooperation. At the end of the thesis there is a suggestion for marketing strategy and a summary of the detected information. Barchelor thesis has 76 016 characters, what is 42 standard pages. Key words: marketing, marketing audit, SWOT analysis, Public Library in Tabor
Klíčová slova:
marketing; marketing audit; Public Library in Tabor; SWOT analysis; marketing; marketing audit; Public Library in Tabor; SWOT analysis