Original title:
Marketingový audit veřejné knihovny v Táboře
Translated title:
Marketing audit of public library in Tábor
Authors:
Turecká, Libuše ; Johnova, Radka (advisor) ; Římanová, Radka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] a klíčová slova Bakalářská práce přináší marketingový audit veřejné knihovny v Táboře. Jedná se o první marketingový audit Městské knihovny Tábor. Bakalářská práce obsahuje úvodní informace o knihovně, SWOT analýzu, analýzu poskytovaných služeb, zákazníků, nepřímé konkurence a potencionálních partnerů pro kooperaci. V závěru je uveden návrh marketingové strategie a výstupy z uvedených informací a zjištění. Bakalářská práce má 76 016 znaků, což je 42 normostran. Klíčová slova: marketing, marketingový audit, SWOT, Městská knihovna Táborand keywords The bachelor thesis deals with marketing audit of the Public Library in Tabor. It is the first marketing audit of the Public Library in Tabor. The bachelor thesis includes introductory information about the library, SWOT analysis, analysis of public services, customers, indirect competition and potentional partners for cooperation. At the end of the thesis there is a suggestion for marketing strategy and a summary of the detected information. Barchelor thesis has 76 016 characters, what is 42 standard pages. Key words: marketing, marketing audit, SWOT analysis, Public Library in Tabor
Keywords:
marketing; marketing audit; Public Library in Tabor; SWOT analysis; marketing; marketing audit; Public Library in Tabor; SWOT analysis
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/82117