Original title: Sociální síť Facebook jako součást marketingového mixu obchodních řetězců
Translated title: Social network Facebook as a part of marketing mix of retail chains
Authors: Zieglerová, Lenka ; Klimeš, David (advisor) ; Klabíková Rábová, Tereza (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: 2016; chain stores; customer service; Facebook; marketing mix; social media; Social networks; 2016; Facebook; marketingový mix; obchodní řetězce; sociální média; Sociální sítě; zákaznický servis

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/81642

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-351327


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-06-20, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share