Název: Vliv plakátu na spotřebitelské chování v Československu (1918-1938)
Překlad názvu: The impact of poster on consumer behavior in the Czechoslovakia (1918-1938)
Autoři: Nevařilová, Petra ; Vošahlíková, Pavla (vedoucí práce) ; Zábrodská, Kristina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Klíčová slova: Hospodářská krize; plakát; propagace; první republika; průmysl; reklama; spotřebitel; Advertising; Consumer; Great Depression; Industry; Poster; Publicity; The First Republic

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/81567

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-351228


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet