Název: Pohled mladých žen na genderově stereotypní zobrazování žen v reklamě
Překlad názvu: How do young women perceive gender stereotypical representation of women in advertising
Autoři: Hanáková, Šárka ; Kobová, Ĺubica (vedoucí práce) ; Jiroutová Kynčlová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Klíčová slova: Gender; genderové stereotypy; média; mýtus krásy; reklama; sexismus; advertising; beauty myth; Gender; gender stereotypes; media; sexism

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/80800

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-350456


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet