Název:
Využívání geolokačních služeb v ČR
Překlad názvu:
Geolocation services in Czech Republic
Autoři:
Nováková, Petra ; Zbiejczuk, Adam (vedoucí práce) ; Fiala, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou využívání geolokačních služeb v České republice. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje LBS aplikace a jejich používání v online marketingu. Praktická část analyzuje výsledky provedeného dotazníkového šetření zaměřeného na zkušenosti uživatelů s aplikací Foursquare a Swarm a na jejich názor na změnu, kterou aplikace Foursquare prošla v roce 2014. Součástí této práce je také analýza čtyř institucí využívajících na Foursquare aktivní venues k marketingovým účelům. Cílem této práce je zjistit, jaká je aktuální situace s využíváním geolokačních sociálních sítí, především Foursquare a Swarm, v České republice z pohledu jak běžných uživatelů, tak správců daných venues. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)This bachelor thesis deals with exploitation of geolocation services in the Czech Republic. It is divided in two parts. The theoretical part focuses on location-based services apps and their application in the field of online marketing. The practice part includes a survey focused on the user experience of Foursquare apps and with the similar apps Swarm and also on their opinion on the upgrade of these services that was implemented in 2014. The other part of the thesis is the analysis of four companies which operate active venues on Foursquare used for marketing presentation. The aim of this bachelor thesis is to analyze the current state of the utilization of the geolocation applications especially Foursquare and Swarm in the Czech Republic both from the users` perspective and the perspective of the venues administrators. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Klíčová slova:
chytré mobilní telefony; Foursquare; geolokace; LBS aplikace; location-based aplikace; online marketing; sociální sítě; Swarm; Foursquare; geolocation; LBS applications; location-based applications; online marketing; smartphones; social networks; Swarm