Název: Analýza neverbální komunikace reklamních spotů kampaně Paulus vs.Ihnačák společnosti Lidl
Překlad názvu: The analysis of nonverbal communication of the commercials from Paulus and Ihnačák's Lidl campaign
Autoři: Štemproková, Petra ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: audiovizuální reklama; neverbální komunikace; Paulus vs. Ihnačák; sémiotická analýza; audiovisual advertising; nonverbal communication; Paulus vs. Ihnačák; semiotic analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/78212

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-347750


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet