Název:
Analýza soutěžních sestav step aerobiku soutěže "Žij pohybem"
Překlad názvu:
Analysis of competition reports step aerobics "Žij pohybem 2015"
Autoři:
Šimková, Jana ; Novotná, Viléma (vedoucí práce) ; Chrudimský, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název Práce Analýza soutěžních sestav step aerobiku soutěže Žij pohybem 2015 Cíl práce Cílem práce je na základě teoretických poznatků a 4 kritérií analyzovat tři sestavy step aerobiku a zjistit možný vývoj trendů úspěšnosti v kompozici v dané kategorii. Metoda Pro splnění cíle bude použita metoda analýzy. Za pomoci opakovaného sledování videozáznamu budou podrobně rozebrány 3 soutěžní sestavy v kategorii Step teams soutěže Žij pohybem. Analýza proběhne na základě 4 kritérií: technických parametrů, estetických parametrů "A", estetických parametrů "B" a obsahových parametrů sestavy. Výsledky Výsledkem práce je zjištění možného vývoje trendů v soutěži Žij pohybem na základě rozboru 3 soutěžních sestav kategorie Step teams. KLÍČOVÁ SLOVA step, organizace FISAF a FIG, pravidla, choreografieTopic Analysis of competition reports step aerobics "Žij pohybem 2015" Objective The aim of the work is based on theoretical knowledge and the 4 important criteria find out the development trends for future seasons in this category. Methods For achieving the goal of my thesis I used the method of analysis. By watching the videos footage repeatedly, I decided to analyze three different competition line - ups of the event "Žij pohybem 2015" in category Step teams. Each set was evaluated based on 4 categories - technical parameters, esthetic parameters "A", esthetic parameters "B" and content parameters of the set. Conclusion The finding is the possible development trends in the competition Live motion based on an analysis of three competing sets category Step teams. KEY WORDS step, organization FISAF and FIG , rules, choreography
Klíčová slova:
choreografie; organizace FISAF a FIG; pravidla; step; choreography; organization FISAF and FIG; rules; step