Název: Badatelské vyučování matematice v tématu zlomek
Překlad názvu: Inquiry based mathematics education: case of fractions
Autoři: Podhajská, Kristýna ; Tichá, Marie (vedoucí práce) ; Novotná, Jarmila (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Matematické vzdělávání; miskoncepce; modely a reprezentace; objevování a bádání; tvořivost; vyučování matematice; zlomek; creativity; discovery and inquiry; fraction; Mathematics education; misconceptions; models and reprezentation; teaching and learning mathematics

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/1369

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-346156


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet