Název: Metoda Grunnlaget jako nástroj snižování vzdělanostních nerovností v předškolní pedagogice
Překlad názvu: Grunnlaget Method of Concept Teaching Model as an Instrument for Reducing of Inequallities in Pre-Primary Education
Autoři: Dejmková, Gabriela ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Švandová, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inkluzivní vzdělání; nerovnosti ve vzdělání; pojmové učení; rovné šance; conceptual teaching; equal chance; inequality in a education

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/74839

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-344211


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet