Název: Objevené psaní na počátku školní docházky
Překlad názvu: Invented spelling at the begining of formal literacy instruction
Autoři: Zrnová, Monika ; Seidlová Málková, Gabriela (vedoucí práce) ; High, Radka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Klíčová slova: fonematické povědomí; objevené psaní; vývoj psaní podle R. J. Gentry; znalost písmen; invented spelling; letter knowledge; phoneme awareness; R. J. Gentry's model of spelling development

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/74257

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-343592


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet