Název: Speciálně pedagogická podpora žáků se zrakovým postižením ve výuce anglického jazyka v základních školách hlavního vzdělávacího proudu
Překlad názvu: Special educational support for pupils with visual impairment in English language teaching in primary schools
Autoři: Malotová, Martina ; Kramosilová, Zuzana (oponent) ; Květoňová, Lea (oponent)
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: anglický jazyk a komunikace; inkluze; integrace; kompenzační pomůcky pro žáky se zrakovým postižením; pracovní prostředí; pracovní zatížení pro jednotlivé kategorie zrakového postižení; rámcový vzdělávací program; sebehodnocení; specifika vzdělávání žáků se zrakovým postižením; specifika žáků se zrakovým postižením; zraková práce; činnostní učení; školní vzdělávací program; Žák se zrakovým postižením; The pupil with visual disabilities,inclusion,integration,FEP,he specifics of students with visual impairments,the specifics of how to teach students with visual impairments,the workload for each category of visual impairment,the legislative framework of education,curriculum outcomes,learning languages and language communication,vocational training of the visually impaired,compensation and teaching aids for students with visual impairments,work environment,and self-evaluation,learning by doing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/73647

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-342970


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet