Název:
Loajalita zákazníků pražských fitness center
Překlad názvu:
Loyalty of Prague fitness centers members
Autoři:
Soukeníková, Karla ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Loajalita zákazníků pražských fitness center Cíl: Cílem práce je analyzovat loajalitu zákazníků Balance Clubu Brumlovka pomocí nastudovaných materiálů a použité literatury. Pokud to bude vyžadovat situace navrhnout také procesy a postupy na její zlepšení. Metody: V práci jsem použila kvantitativní metodu - elektronické dotazování pomocí standardizované metody Net Promoter Score. Dotazník byl rozeslán prostřednictvím emailů současným členům Balance Clubu Brumlovka a na jeho vyplnění měli přibližně dva týdny. Výsledky byly vyhodnoceny pomocí počítačové techniky a zpracovány do přehledných tabulek a grafů. Výsledky: Zjistila jsem, že většina členů Balance Clubu Brumlovka jsou loajální. A více jak čtvrtina z nich jsou členy již od založení - tedy 7 let. Výzkumu se zúčastnilo 492 respondentů. Téměř všichni dotazovaní odpověděli, že by klub doporučili dále, nebo tak již učinili. V jejich rozhodování hraje velikou roli klubová atmosféra, profesionalita zaměstnanců a kvalita služeb. Výsledkem práce je také doporučení a návrhy na udržení loajality jejich členů. Klíčová slova Zákazník, loajalita zákazníka, marketingový výzkum, fitness, Net Promoter Score, index loajality zákazníkaTitle: Loyalty of Prague fitness centers members Aim: Aim of my essay is to analyze loyalty of Balance Club Brumlovka customers. Methods: In my essay I have used quantitative research method - electronic questioning through Net Promoter Score. Questionnaires were sent through email to current Balance Club Brumlovka members and the whole process of data collection took around 2 weeks. The results were evaluated in computer software and well-arranged into graphs and charts. Results: As result I found out that most of Balance Club Brumlovka customers are very loyal. More than 25 % of respondents are members since establishment of this popular health club, which means for more than 7 years. My research was conducted among 492 respondents and most of them would recommend Balance Club Brumlovka further or they have already done so. The most important attributes in their decisions when choosing health club are atmosphere, professionalism of employees and quality of services. I have also attached recommendations and suggestions how to keep and exceed customers expectations and how to increase loyalty of balance Club Brumlovka members even more. Key words: Customer, customers loyalty, marketing research, fitness, Net Promoter Score, index of customers loyalty
Klíčová slova:
fitness; index loajality zákazníka; loajalita zákazníka; marketingový výzkum; Net Promoter Score; Zákazník; Customer; customers loyalty; fitness; index of customers loyalty; marketing research; Net Promoter Score