Original title: Čtenářské strategie jako podpora porozumění předčítanému textu u dětí předškolního věku
Translated title: Reading strategies for preschool children which promote an understanding of text
Authors: Rybárová, Eva ; Laufková, Veronika (advisor) ; Kropáčková, Jana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2016
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: pre-reading literacy; pre-reading strategies; reading literacy; mateřská škola; program Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT); práce s knihou; předčtenářské strategie; čtenářská pregramotnost; čtenářské strategie

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/82281

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-342043


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-06-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share