Název: Autonomní učení anglickému jazyku v kontextu české střední odborné školy
Překlad názvu: Learner Autonomy in English classes at a Czech Secondary Technical School
Autoři: Minakova, Irina ; Jettmarová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hanušová, Světlana (oponent) ; Bilanová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2016
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: akční výzkum; autonomie žáka; autonomní učení; facilitátor; jazykové povědomí; komunikační kompetence; metakognice; metakognitivní strategie; princip výuky; projektové hodiny; rozvoj znalostí; sebedůvěra; typy autoregulace; vnitřní motivace; action research; facilitator; intrinsic motivation; knowledge construction; language awareness; learner autonomy; learner empowerment; learner-centred approach; metacognition; metacognitive strategies; project-based units; self-efficacy; self-regulation types

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/73365

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341973


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet