Název:
Regulace reklamy v českém a světovém hokeji
Překlad názvu:
Advertising regulation in Czech and international hockey
Autoři:
Pravenec, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Vendlerová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Regulace reklamy v českém a světovém hokeji. Cíl práce: Hlavním cílem této práce je zjistit rozlišnosti v systémech zákonné regulace reklamy vztahující se na kluby účastnící se nejvyšších hokejových soutěží ve 3 vybraných státech EU, a to v České republice, Slovenské republice a Spolkové republice Německo. Metody: V této práci byla použita kvalitativní metoda analýzy dokumentů, která je doplněna o strukturované rozhovory s odborníky z jednotlivých klubů. Výsledky: Z pohledu zákonné regulace musí kluby dodržovat v těchto třech zemích stejná pravidla. Reklama je regulována stejně. Klíčová slova: Regulace, reklama, sportovní reklama, analýza dokumentů, rozhovor, lední hokej.Title: Advertising regulation in Czech and international hockey. Objectives: : The main target of this bachelor's thesis is to determine the diversity between legal systems in the advertising regulation relating to clubs participating in the highest ice hockey competitions in three selected EU countries, namely the Czech Republic, the Slovak Republic and the Federal Republic of Germany. Methods: In this work was used qualitative method of analysis of documents, which is supplemented by structured interviews with experts from various clubs. Results: From the perspective of the legal regulation must clubs in these three countries comply the same rules. Advertising is regulated in the same way. Keywords: Regulation, advertisement, sports advertisement, analysis of documents, interview, ice-hockey.
Klíčová slova:
analýza dokumentů; lední hokej; regulace; reklama; rozhovor; sportovní reklama; advertisement; analysis of documents; ice-hockey; interview; regulation; sports advertisement