Název: Značka Canon v médiích od vzniku v České republice po současnost
Překlad názvu: Canon brand in media from its foundation in Czech republic to the present day
Autoři: Pérezová, Aneta ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Canon; konkurence; média; Nikon; online marketing; propagace; tisk; viditelnost; značka; brand; Canon; competition,media; Nikon; online marketing; press; promotion; visibility

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71929

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341051


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet