Název:
Firemní identita Českého olympijského výboru
Překlad názvu:
Corporate Identity of th Czech Olympic Committee
Autoři:
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...Title: Corporate Identity of the Czech Olympic Committee Objectives: The thesis contains an analysis of recent image of corporate identity (CI) of the Czech Olympic Committee. The main objective of the thesis is an evaluation of the CI of the organization and a comparison with the arranged theoretical knowledge of contemporary literature. The outcome of the analysis is the suggestions and references to improve the area of CI. All of these suggestions will help to create new projects and more effective CI of the following organization. Methods: The thesis could be divided into two parts. The first part - theoretical - is dealing with the problems of theoretical knowledge which is available in the contemporary literature. The second part of the thesis contains the analysis, the comparison, the critical evaluation and suitable (realistic) recommendations for the creation of the optimal CI. The relevant data were obtained from the available documents and from the interviews with the members of the organisation. The rest of the data was obtained from author's personal expierence from the organisation where participated in an internship. Results: The analysis of CI shows the current status and quality of work of the Czech Olympic Committee, full of quality work with a purpose and the effort of the change...
Klíčová slova:
design manuál; firemní design; firemní komunikace; firemní kultura; olympijská kolekce; olympijský park; Český olympijský výbor; an olympic collection; an olympic park; corporate communication; corporate culture; corporate design; Czech Olympic Committee; design manual