Název: Nové přístupy k hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Překlad názvu: New approaches to assessment of pupils at primary schools
Autoři: Eiseltová, Tereza ; Spilková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Tomková, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: alternativní pedagogika; hodnocení žáků; inovace; transformace vzdělávání; alternative pedagogy; assessment of pupils; innovation; transformation of education

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71341

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340468


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet