Název: Postmodernismus a marketing. Komunitní marketing
Překlad názvu: Postmodernism and marketing. Community marketing
Autoři: Josková, Markéta ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Poštulka, Filip (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunitní marketing; postmodernismus; Postmoderní marketing; symbolická spotřeba; sémiotika; sémiotika v marketingu; značka; brand; community marketing; Postmodern marketing; postmodernism; semiotics; semiotics in marketing; symbolic consumption

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71301

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340428


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet