Název: Uchopení matematických výukových prostředí dětmi předškolního věku (5-7let)
Překlad názvu: Graspig arithmetic learning environments by children (age 5-7) in kindergarten
Autoři: Šubrtová, Eva ; Slezáková, Jana (vedoucí práce) ; Hejný, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: matematické výukové prostředí Krokování a Autobus; myšlenkový proces; pedagogocká diagnostika; procesuání a konceptuální způsob myšlení; předmatematická gramotnost; stadium konkrétního a operačního myšlení; vyučování orientované na budování schémat; úloha (aktivita) přiměřená věku dítěte; arithmetic learning environment "Stepping" and "Bus"; pedagogical diagnosis; pre-numeracy literacy; processual and conceptual way of thinking; scheme oriented education; stage of concrete and operational thinking; task appropriate to th age of the child; thought process

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71053

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340179


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet