Original title: Uchopení matematických výukových prostředí dětmi předškolního věku (5-7let)
Translated title: Graspig arithmetic learning environments by children (age 5-7) in kindergarten
Authors: Šubrtová, Eva ; Slezáková, Jana (advisor) ; Hejný, Milan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: arithmetic learning environment "Stepping" and "Bus"; pedagogical diagnosis; pre-numeracy literacy; processual and conceptual way of thinking; scheme oriented education; stage of concrete and operational thinking; task appropriate to th age of the child; thought process; matematické výukové prostředí Krokování a Autobus; myšlenkový proces; pedagogocká diagnostika; procesuání a konceptuální způsob myšlení; předmatematická gramotnost; stadium konkrétního a operačního myšlení; vyučování orientované na budování schémat; úloha (aktivita) přiměřená věku dítěte

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71053

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340179


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-06-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share