Název: Moderní metody politické komunikace v prezidentské kampani K.Schwarzenberga: fundraising, dobrovolnictví, endorsement
Překlad názvu: Modern Campaigning in K.Schwarzenberg's presidential campaign - Fundraising, Volunteering, Endorsement
Autoři: Šindelář, Jiří ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dobrovolnictví; endorsement; Fundraising; Karel Schwarzenberg; podpora osobností; politická komunikace; politický marketing; přímá volba prezidenta; volební kampaň; Česká republika; Czech Republic; direct presidential election; election campaign; endorsement; Fundraising; Karel Schwarzenberg; political communication; political marketing; volunteering

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71007

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340132


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet