Název: Možnosti rozvoje vnímané akademické účinnosti ve školním prostředí
Překlad názvu: The possibilities of academic self-efficacy development at school environment
Autoři: Lávičková, Soňa ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Horáková Hoskovcová, Simona (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: přechodová období; střední škola; vnímaná akademická účinnost; základní škola; školní úspěšnost žáků; academic self-efficacy; elementary school; high school; student's school achievement; transition moments

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70698

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-339823


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet