Název: Kritika marketingové komunikace vybraných českých kosmetických značek z hlediska zeleného marketingu a konceptu "greenwashingu" - značky Ryor a Manufaktura
Překlad názvu: Criticism of marketing communication of Czech selected cosmetic brands in terms of green marketing and concept of ‚greenwashing' - brands Ryor and Manufaktura
Autoři: Braunová, Karolína ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: greenwashing; Manufaktura; marketing přírodní kosmetiky; Ryor; zelený marketing; greenmarketing; greenwashing; Manufaktura; natural cosmetics marketing; Ryor

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70630

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-339755


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet