Název:
Vliv českých deníků na knižní trh v roce 2012
Překlad názvu:
Czech media's influence on the book market in 2012
Autoři:
Novák, Vít ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V úvodu této práce přibližuji současný stav českého knižního trhu, způsob jeho fungování a výsledky nakladatelů. Snažím se také najít odpovědi na otázky týkající se různých etických a morálních dilemat, a to jak v odborné literatuře, tak na základě osobních rozhovorů s odborníky na dané téma. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem významné české deníky ovlivňovaly knižní trh v roce 2012. K tomu jsem se rozhodl využít analýzu mediálního obsahu, kterou napřed podrobně představím a následně popíši a okomentuji její výsledky. Vliv médií na knižní trh dokreslí i názorný experiment provedený ve spolupráci s jedním z nakladatelů.In the introduction of this study I set out the current state of the Czech book market, how it operates, and the results Czech publishers. I also try to find answers to questions about various ethical and moral dilemmas, both in literature and in-person interviews with experts on the topic. The aim is to determine how significant Czech newspapers influenced the book market in 2012. For this I decided to use the analysis of media content, which is firstly explained and followed by a description and comment on the results. Then I will try to show the influence of the media on the book market using the experiment.
Klíčová slova:
analýza; experiment; knihy; knižní trh; média; nakladatelé; vliv médií; analysis; book market; books; experiment; media influence; medias; publishers